lugn stund?

så mycket som vi har o göra nu har jag inte haft nånsin.
det är födelsedagar så det räcker o blir över.  en dyr månad kan man säga plus att vi har julen som närmar sig.
nu i helgen så är det två kalas som står på schemat.

längtar efter mitt schema så man kan planera. jag måste planera allt, hatar o vara ovetande om hur det ska bli. speciellt en så stor grej som jobbet som tar upp så mycket tid.
så nyfiken på kläderna.. o förstå jag kommer ha en ny garderob sen:) måste jobba i företagets kläder. var in o kikade på hemsidan för att ha lite koll. fanns lite gobitar.
har även kikat in för att få veta mer om nya delen i gallerian. kommer nog bli assnyggt.

nu ska jag nog gå o lägga mig.. tyra somnade som vanligt vid 19. så ingen sovmorgon imorn inte.


pussgurkan


bestämd dam

Kommentarer
Postat av: tess

Oooooh! Är det Benetton du fått jobb på??? Vad kul! :) Puss

2009-10-23 @ 14:38:57
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0