mammas kväll

tisdag idag o det innebär att det är min kväll. det är fula bettan , fruar, christine o brothers & sisters. o jag ska precis ställa mig o göra en kladdis. måste juh ha något till min tisdag.

var hos tandläkaren imorse, visade sig att det var inge hål men kan vara så att min visdomstand ligger o trycker på o det är därför det värker ibland. ni kan aldrig gissa vad mitt besök kostade. ni får gissa så skriver jag svaret nästa gång jag bloggar. heheh..
hängde lite i kista med joan efteråt. vi har nu kirrat födelsedagspresent till svärmor/farmor o julklapp till albin. jag o joan fick oss ett varsit öronljuspaket. så snart så ska här rensas. längtar..

papprena kom som jag ringde om igår så nu ska dom på en låda, så är allt fixat nästan.
har slagit in julklappar idag oxå.. hahaha.. jag är som vanligt ute i god tid. joan o jag pratade om vad vi skulle ge oss i julklapp.. blir antagligen att fixa wii´t o en eltandborste så våra tänder blir rena o fina:) hmm.. det är dom väl alltid men ja.. jag vill ha en elis hursomhelst.

nej kanske ta tag i kläderna som vi fick av dallas o pauline. hur glad blev inte jag? TACK!

Kommentarer
Postat av: Panki

Hm... Vad kan det ha kostat? 300?

2009-10-27 @ 19:58:38
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Tess

Jag tror också typ 300:-



Puss

2009-10-27 @ 21:49:28
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: louise

måste juh säga det redan nu, att det kostade bara 20kronor..

2009-10-27 @ 22:18:24
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: Margo

Oj wow 20 kr. bara. Jag som skulle ha gissat på 800 kr.. Positiv överraskning måste det ha varit. Kram

2009-10-27 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0