planering o skratt

sitter nu i köket o lyssnar på när barnen leker.. dom skrattar så dom nästan tappar andan.. är så mysigt. man känner hur deras skratt direkt går till mitt hjärta o jag börjar le o småskratt för mig själv. tyra håller på att köra albin i bilen. o varje gång albin hjälper till o gör fart så skrattar hon o hänger bakom eftersom hon vägrar släppa taget.

blev tidig middag idag.. jag var så hungrig så vi åt redan vid 16. hämtade albin vid 13 för att skynda iväg till doktorn. kikade öronen efter öroninflammationen som han hade för 1månad sen typ. alltså jag höll på o dö när han plockade ur världens största vaxpropp ur ena örat. han måste f*n ha varit döv på ena örat. han skötte sig finfint o fick sig ett klistermärke med lilleskutt på.

har planerat en massa.. är mycket som händer innan året tar slut o det nya börjar.
massa födelsedagsbarn ska firas o en hel del annat står i kalendern oxå.
gäller o vara ute i god tid med julklappar o annat som vanligt.

nej nu ska jag nog klä barnen så vi kan gå ut o leka lite.
hej o hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0