tisdagsmys

ligger i sängen.. parar strumpor.. det är det sista av 5 maskiner tvätt. hur kan det bli så mycket tvätt på 1vecka? skönt att joan fixade allt där nere så fixade jag in allt i garderober o byråer. har rensat bland gardiner o lakan så bästaste jenny fick lite tyg o göra roliga saker av. imorse så lämnade joan albin.. skönt o få vara hemma med tyra. idag så är det bättre med henne. andningen fungerar mycket bättre. märks att hon mår bättre eftersom hon öppnar alla lådor hon kan o slänger ut allt. när jag höll på med tvätten så hjälpte hon mig att rensa ur min strump o underklädes låda. hon bet, slet o slängde ut allt. kul tjej. efter att tyra somnade vid 9.15 så däckade både joan o jag, vid 10.50 så vaknar hon o skriker. tur det eftersom tvättstugan var bokade från 11. tänk om vi hade missat o tvätta. inte så kul. åt god bulgursallad med räkor o advokado, lite nachochips o röra.

blev inte så mycket städa. får bli när tid finns. hann ringa facket. men skulle ringa imorn igen. imorn så har jag möte vid 12.15 vid nya delen i kista. ska bli spännande. skrivas kontrakt ska det göras o pratas lite. sen blir det bvc, kolla tösens kurvor + läkarbesök.

nej nu måste jag komma på vad jag ska ha till mitt tisdagsmys. svårt det här. hmm.. tur man börjar jobba snart o inte äter en massa strunt på kvällarna.
trevlig tisdag gott folk!!!

sugen på o fixa naglarna? festfin? vardagsfin? då måste ni kika in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0