då var det dags igen

då var det dags igen..
albin började gnälla tidigt igår kväll, slutade med att han fick gå o lägga sig med välling redan vid 18.30. han fick låna min dator o ligga o somna till aladdin. efter ett tag började han sova oroligt o gnälla o ha sig. bra jobbigt när inget duger. vid 00.30 så gick han upp med joan för att spela dator, vi märkte då att han kokade. feber.. suck. började med tyra för typ 2veckor sen o början av den här veckan så var det joans tur o nu albin. jag vet vad jag kan vänta mig alltså. imorse gick barnen upp vid 7.30, joan tog dom så jag fick sova igen. (igår fick jag sova till 11) vid tiotiden tror jag det var så kom albin in o kröp ner bredvid mig. han somnade o jag med. jag gick upp vid elva då magen blev hungrig. albin fortsatte o sova. för typ 15 minuter sen så vaknade han. vi ligger här i sängen, jag med datorn o albin kikar på byggare bob. joan o tyra kikar på F1.

tråkväder ute. men borde ta mig ut o gå lite. behöver frisk luft känns det som. får se vad som händer lte senare.

igår blev det middag med bästaste roggAN. god potatisgratäng o lövbit med kall sås o tomat/lök sallad. kladdkaka till efterbrallan. kikade på nån läskig film som var bra. slutade verkligen inte som man trodde. aptrött när filmen slutade. hahah.. klockan var bara 21.40.

hur kan jag glömma? min goa kusin födde igår en liten tjej. massor av grattis till Bella o familjen:) får se vad det blir för namn:) vi alla trodde nog att det skulle vara en liten kille.

bilder från igår.. albin o jag gick på höstpromenad:)


tyra vet redan hur man källsorterar..

min lilla piccasokille tycker om att måla, här med potatis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0