29e september

finns inte allt förmycket tid att sitta vid datorn.. tyra växer så det knakar o vill ha mycket uppmärksamhet:)
barnen slåss redan.. albin kastar leksaker.. tyra vill ha allt som albin har.
just nu sitter dom o kikar på pomos piano. tyra diggar albin skriker. ingen lugn stund här inte.

söndagen blev lyckad trots min huvudvärk.
upp tidigt, åkte till spånga gymnasium. kika på massa djur, red ponny o hade det jätte roligt med amanda o hennes mamma:) tog bussen direkt till sumpan för att gå på klädparty hos goa elin. köpte inget eftersom inget föll mig i smaken. tråkigt eftersom det är så fina kläder. fick gotti fika o albin lekte massor med dio o enya.
tog en sväng förbi joans jobb. sa hej o kika på nya lokalen.
skynda hem till Ni för att äta en dundergo middag. myste lite i soffan innan det var dags o gå hem. en toppen dag helt enkelt!

igår så städades det i skåpen.. igen jag vet. men måste rensas. flyttade runt lite så att mer får plats. blev en hel del att slänga i stugan på kvällen. svärmor/farmor kom förbi. albin hade jätte roligt.
inatt så vägrade jag amma tyrisen. hon grät o jag försökte få henne o somna om. efter 30minuter så slutade hon inte men tänkte att nu kan jag juh inte ge henne tutte för då vet hon juh att hon får det om hon grinar tillräckligt länge. o nu vill jag sluta. efter cirka 55minuter så somnade jag o antagligen hon med. utan tutte. vid halv åtta så fick hon välling o vi gick upp till albin som vaknade redan vid 5.50 av att han ramlade ur sängen. stackarn. då fick han välling o kollade på barnprogram i soffan. han var ganska jätte trött på dagis kan man säga.
har hängt i kista med jenny o shoppade lite. finns det något bättre med nya kläder? man måste juh uppdatera sig lite efter årstider o sen så har jag fortfarande inte blivit av med min gravidmage typ. undrar vad det kan bero på? haha.. snart tar vi tag i det oxå.

längtar lite till torsdag. en bra dag helt enkelt.
föräldrafika på dagis, middag hos mammi, kalas - gårn 30år o sen ett samtal från A nån gång under dagen.
ska försöka hinna med o lägga upp lite bilder men som sagt tiden finns inte riktigt alltid. joan jobbar kväll så vi får se hur snälla barn jag har. just nu har albin kommit hit o tjatar om att få spela. suck alltså.
nej men lekdags! kramar

när vi satt vid middagsbordet så klämde tyra ut ett mamma. bara ett mamma inget annat. jag blev så glad.

Kommentarer
Postat av: tess

Ååååh! vad mysigt med "mamma2! Sötisen! :)

2009-09-30 @ 11:50:17
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0