glad tjej

gårdagen gick allt bra vid lämning, jag o regina gick runt på dagis för att gå igenom det mesta inför städdagen som bär av om 2veckor typ. bokade tvättstugan, kolla igenom städförrådet.
kom hem o åt lite frukost. promenad med Ni till kista köpte en vagn. happi!
efter dagishämtning så blev det biblioteket. albins favvo. lånade bara 5st böcker.
åt en väldans god middag hos RoggAn.
hann med en sväng till kista. fick med mig 3st tröjor hem.

idag när vi skulle till dagis så gick allt bra. tills vi kom in på dagis så bröt albin ihop. han blev jätte ledsen o var helt förstörd. min skruttunge. dom ska ha höstfest. låter mysigt.
ska strax ringa min far o hoppas på att han säger att han ska komma hit idag.
nej nu är det dags för lunch till mig o lillfisen.
kramar

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är roligt när dom börjar med lite mer ljud. Trodde d skulle dröja längre innan hon sa mamma för LKG barn är senare med talet. Så jag är hur glad som helst! :D



Ja, fy fan för atrt börja jobba. Vill inte. Hamnar iallafall i farsta. Du får komma in om du har vägarna förbi ;)

Kram

2009-09-22 @ 12:50:43
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0