hösttider

när det närmar sig hösten så blir jag lite glad faktiskt.. eftersom hösttider är serietider..
idag började criminal minds, micket bra!
och i oktober drar det mesta igång.. grå, fruarna o gossip. längtar till mysiga hemmakvällar med täcke i soffan o ljus tända o självklart en massa mys i soffan. inte så mycket bak, för då blir det jobbigt till beachen 2010.
coldan e slut, suck jag vill nog se alla avsnitt från början, har missat vissa avsnitt o skulle vara kul o se. seinfeld är juh en höjdare, jobbigt att vi inte har femman i sovrummet. är alldeles för trött för att orka se på alla avsnitt.
på tal om trött.. snart så ska vi vänja tyra att sluta tutta på natten, jag orkar inte så mycket längre till. min kropp säger ifrån jag vill ha mer sömn. alltså längre sömn än 3timmar i sträck.
tyra är så busig så det är sjukt. hon sitter o leker i rummet o så blir det tyst. då kikar man in o så ser man hur hon gör bus. hon tittar på en o skrattar. ibland så står hon i blomkrukan o när hon ser att man e påväg så slänger hon in andra handen oxå o leker med jorden snabbt innan jag tar bort henne. sötaste.

ska ta o skörda lite på farmen, jag har blivit besatt. sen kolla jobb innan det är dags för sängen.
sov gott! kramar från trötta mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0