höstvibbar

helgen flög förbi..
tidigt på lördagsmorgonen massade vi oss upp för att skynda till huddinge. blev upphämtade av mammi för att åka till micke o sussie. har inte varit där på två år. helt sjukt. är så otroligt mysigt hos dom. timmarna flyger förbi o man har det så bra. var ut i skogen o plocka kantareller o smakade på lite blåbär.

albin med blåbär runt munnen

sen var det dags för att rida lite. gick till hagen som låg typ 1,5km bort. albin skulle få rida på ludde. han var så lycklig. madde skulle rida på reggie som är världens goaste gubbe. sussie har just nu typ 23st islandshästar. hon har hand om turridningar på deras gård.

(man ser madde rida på ängen)
medans storebror red så satt lillsyrran i gräset o hade skoj.

albin var en duktig kille som gick nästan hela tiden. o tur var det att vi hade gummistövlar på oss. till middag så grillades det korv med bröd o egengjord coleslaw? hmm.. stavas det så? strunt samma så jäkla gottit!
det var en helt underbar dag som tog slut så fort. fick träffa favvokusinerna o gosa med gamla ida. (vovve)

tur att jag hade bror med mig som hjälpte mig att bära på tyra då det är svårt o ha barnvagnen i skogen:)



albin fick sitta på gräsklipparen


tyra tyckte om o sitta i gruset o leka


idag så har vi tagit det lugnt o lekt o busat med ni o la. ätit dundergod middag o färgat mitt hår. löve it!
var på ikea i onsdags. köpte fina blommor o sätta på garderoberna. tog en bild idag:) jag älskar barnens rum det är så färgglatt hos dom. man blir glad.

kanske dags o gå o lägga sig. gubben min är dålig. feber. suck. jajaj.. gonatt!


Kommentarer
Postat av: Natta

Hej, vilken mysdag. Ni såg ut att ha det bra. Och skåpsdörrarna blev jätte fina.

Kram

2009-09-06 @ 23:18:20
URL: http://mammanatta.com
Postat av: Pernilla

Va fint d blev med bilderna på skåpen! :]

Kram

2009-09-07 @ 07:26:07
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0