min egna lista

Berättade att jag hittade en lista hos tess o satt nu o funderade lite o kom fram till den här egna listan:
Resor


Barcelona
Cypern - Ayia Napa (igen)
Egypten
Grekland
Hawaii
Island
Karibien - kryssning typ
Kroatien - Makarska rivieran
Las Vegas
London (igen)
Mexico
New York
Norge (igen har juh faktiskt varit där i några sekunder när jag var liten om jag inte minns fel)
Paris
Prag
Riga
Rom
Tokyo
Turkiet
Venzuela
Öland

Upplevelser

Besöka Auschwitz
Bo på ishotellet i Jukkasjärvi
Dykcertifikat
Gå nån matlagningskurs
Husvagnsemester i sverige
Klappa vargarna på kolmården
Lära mig dansa nån speciell dans
Se pyramiderna i egypten typ
Simma med delfiner
Tatuera in något om barnen någonstans på kroppen.. vet inte vart ännu..
Vandra i svenska fjäll eller norska
Åka till ett riktigt lyxigt spa

Jobb och utbildning

Jobba med barn skulle vara kul
Plugga till inredningsarkitekt?
Öppna min egen kiosk

Vardag

Ta körkort
Skaffa en hund
Köpa radhus/hus
Starta egen firma
Ett till barn?

Det är vad jag kan komma på just nu.. har säkert glömt något. men det går juh alltid o skriva upp på listan då.
har du någon egen lista på mål o drömmar i livet?

Kommentarer
Postat av: Natta

Har faktiskt ingen, men ni har jag i alla fall fått något att tänka på.

2009-09-16 @ 22:29:36
URL: http://mammanatta.com
Postat av: Tess

Bra lista du fick ihop hjärtat!



Jag har redan ändrat mig angående min...hahaha... har börjat fundera på om jag verkligen vågar hoppa fallskärm!! hehehe! Puss

2009-09-18 @ 14:43:47
Postat av: Tove

Åh vad jag blev inspirerad, jag ska genast knåpa ihop några listor!

Kram på dig och dina fina barn!/Tove

2009-09-29 @ 22:05:28
URL: http://tjejbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0