shoppingtjejer

läste J´s blogg.. dom har bokat resa till turkiet. hur mys låter inte det? jatack. känns pissigt att vi inte ska åka nånstans i år. kanske måste åka själv med barnen.. weekend. nån som vill med?
sitter nu i köket väntar på att klockan ska närma sig tio så jag kan åka till kista. ska kolla på jacka/tröja till albin.
sen skynda hem o äta lunch o ta tyra innan joan åker till jobbet.
har gjort en lista på lite saker som behövs göras. synd att det är så svåra saker o göra själv, annars så hade det varit klart för längesen. tycker inte om att behöva vänta.
vill få klart mina visioner på engång.
ska kolla lite efter distanskurser om jag hittar något som passar mig.
nej nu är det dags o skynda ut. tyra vakna precis så det blir vi två som ska hänga i kista med pappas kort:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0