tröttmössa

sitter med albin i köket.. jag vid datorn o han med ds. han vill inte sova, han är nämligen inte trött säger han. kan juh inte tvinga han. men snart så ska jag nog lägga mig o bläddra lite i tidningar som bästaste Ni tog med för några dagar sen.
idag så har vi varit i veddesta o hängt lite.. köpte byxor till joan. letade efter en viss grej men hittade inget. suck.
blev en lekträff med simon i vår park.. söta alma går nästan. så nu ska vi ligga i hårdträning;)
på kvällen så har roggAn varit här. ätit middag o rabarberpaj. mycket gottit!

imorn så ska vi på kalas. emil fyllde åtta i onsdags. stora lillebror.
ätas middag o god efterrätt om mamma lyckades vill säga. men det kan inte bli annat än gottit när mamma gör något:)

fick elloskatalog i veckan.. fanns massor av julgrejer.. längtar lite faktiskt. måste börja planera lite.. tyras 1års kalas o självaste julen. kanske boka nån tomte om det ska vara nån. nån som ställer upp? eller känner någon som vill gå här i akalla?

nej nu blir det sängen innan klockan blir för mycket. för inte blir det nån sovmorgon imorn inte.. tyra somnade som hon brukar o då lär hon vakna som hon brukar.. tröttmössan jag..
trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej, hur e d me er nu? Är ni friska allihoppa igen?

Krama lill tösen från oss. :)

2009-09-21 @ 21:21:34
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0