blandade känslor

äntligen börjar våra läggningar med barnen bli hyfsat tidiga o bra. väldigt mysiga är dom oxå.
har haft det kämpigt med albin, förut hade vi tur om han somnade innan 22.00. tyra har väl alltid somnat hyfsat tidigt. men nu har vi dragit ner på vilan på dagis.. o efter några dagars kämpande så säger albin att han är trött. så sjukt skönt. så vid 20.00 så börjar vi läggningen, tvätta, borsta, kissa, välja bok, välling o mys. idag somnade dom 20.15 så joan o jag tog fram lite snacks o kikade ikapp missade program. fruar, grey o cougar. så nu har jag fått skratt efter en jobbig dag.
jag tycker inte illa om folk men det finns en som gör mig galen just nu. usch tråkigt. lat, bortskämd o ego så det skriker om det. kan inte ens be om ursäkt. BLÄ.

igår klippte jag mig. så skönt. kikade fotboll med stora familjen. så mys fast man inte är intresserad.
imorn så är det valborg ska fira med goa människor. mat, brasa o spel. kan bara bli lyckat:) hoppas på ett bra väder oxå:)
på söndag så är det betesutsläpp i Kårsta. ska bli skoj o se galna kossor:) o så bjuder dom på kanelisar o mjölk. ska gå nån tipspromenad o hoppas att man vinner:)

har fortfarande 25% på allt i butiken så kom in o fynda:) eller säg hej till mig:)
kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Tack för massa trevligt mys!

2010-05-01 @ 08:02:50
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Tove

Hejhej, jag brukar smygläsa om din fina familj utan att kommentera, men nu kan jag inte hålla mig! Hur får du Joan att kolla på dessa klassiska tjejTVserier? I wish att jag hade det så hemma...

2010-05-08 @ 22:14:18
URL: http://tjejbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0