kalas o regn

igår fyllde min kärlek år..
3 år enligt min son.. men sanningen är två 3or:)
paket på sängen fick han som barnen hjälpte till o öppna..
iväg till kista för att småhandla lite.. jag hittade massor på åhlens o hann klippa mig. känns skönt men kort. sen skynda hem.. fick ett samtal av goa ewa o hennes jesper. dom var utanför o ville komma upp på fika. mys tycker jag. dom hade med sig daimtårta o en mysig kisse. dom hann bara åka så kom tyras ena gudförälder, björn o wilgot. busbarnen satte igång på engång. här var det livat men så mysigt att dom leker så. wilgot har blivit storebror åt lilla joakim som är otroligt fin.
fixa lite middag o sen kom det ett stort underbart gäng.. saknade svärmor o min ena bror bara. blev tårtätande o en massa snicksnackande. älskar när vi samlas allihop o jag bara stormtrivs i detta sällskap. blev en lyckad dag! tack alla som kom! på kvällen blev det två avsnitt av csi o popcorn. så mys.

idag har vi hunnit med o börja storstäda o mata av lite från min lista som jag gjorde i början av sommaren. skönt det. ibland är det bra med regninga dagar så sånt blir gjort annars vill man juh bara njuta av all sol man kan få :)

har planterat lite blommor, rensat papper, skickat iväg viktiga papper o kort.
ska snart äta vårrullar o göra klar packlistan. betala räkningar som kommit. läsa igenom kontrakt från jobbet, kanske kika lite film. gå ut o busa nu när solen kikar fram o regnet försvunnit:) mycket blev det:)

i måndags var första dagen på levis som vi öppnade för kunder.. om det var kul? JAAAA!!! 
nej nu göra lite mer nytta :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Du har fullt upp... som vanligt! :)

Men jag vet att det är då du trivs som allra bäst!

Puss på dig!

2010-08-05 @ 13:44:33
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0