pepparkaksbak

idag har jag o albin bakat pepparkakor medans syster tyra sov.. han var så duktig. sötaste killen rullar degen till en lång mask o så säger han åhh titta här mamma o stoppar in halva i munnen.. busunge.
jag har haft en ledig helg.. igår var vi iväg på 2st kalas.
om barnen var trötta på kvällen? o jaaa.. om jag var helt slut? o jaaa.. men oj så trevligt det var. tänk vilka underbara människor vi har runt omkring oss.
ikväll så ska jag iväg på utbildning på jobbet o efter det blir det julbord. hur mys som helst. mammi kommer hit o tar barnen eftersom joan jobbar.

nu ska jag väcka sovande tyrisen för vi ska gå ut o njuta av solen :)

kram kram!!

Kommentarer
Postat av: Panki

LÅter som en mysdag :-)

Hoppas ni får kul ikväll!

2010-12-12 @ 15:23:43
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0