heldag på dagis

igår var all personal från lilla avdelningen dåliga, så jag fick vara fröken för en dag. kan säga att det var riktigt roligt o få vara med o se vad dom gör om dagarna. jag o albin kom vid nio.. blev utelek fram till 11. fick dra pulkor, göra snökakor o leka i snökojor. sen var det dags o gå in med 5st barn. fick styra upp så dom klädde av sig ytterkläder, kissa o tvätta sig innan samling o sedan lunch.
åt god hemlagad mat. sen fick jag en kort rast innan det var dags o läsa lite på sittvilan. sen blev det massa bus i lekstugan/dockvrån. sen pysslade vi lite innan det var dags för mellis. vid 16 så var det dags o gå hem. jag var helt slut, så det blev pizza till middag:)

det var så kul o få vara med under en dag, albin blev lite mammigare än vanligt. barnen är helt underbara.

har planerat en massor nu.. kommer bli en underbar vår med min underbara familj.
är så otroligt nykär i min gubbe.. tror att allt förändrades efter den 2a februari. något försvann men gjorde oss starkare som man o fru:) låter kanske töntigt men så är det.

nu är det dags o mysa med lillskruttan som är väldigt mammig.. får se om det blir några koppor som vi försökte på oss för 2veckor sen. trevlig kväll på er!
kramar från lyckliga jag..


Kommentarer
Postat av: Panki

ååååå va härligt med kärlek! Va glad jag blir att ni är extra käro :-)

2010-02-11 @ 19:45:09
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0