hjärte dag

idag så fick jag min efterlängtade blomma av min älskling. han brukar köpa mig en krukis som vi ska ta hand om.. tyvärr så har nog alla dött från tidigare år. men men kärleken består.

blev så glad o fick för mig att jag skulle fixa lite förrättsbrallan eftersom gudmor ni berättade om sin överrasskning till roggan. så till förrätt så blev det smörgås med ägg, tomat o god sörja. till dinner så blev det potatisgratäng o bacon/fläskfile. så snart albin somnat så ska vi äta lite efterrätt. varma bär med riven chocklad o glass. lovely.

jag o barnen har blivit riktigt förkylda eller jag o tyra är nog värst. hon får så svårt o andas stackarn. albin är lite snorig o jag är helt slut i kroppen. huvudet väger flera ton. tur att jag är ledig imorn o kan soooova hela dagen nästan, iaf vila.
ska försöka ringa o boka bord eftersom det var omöjligt när jag skulle göra det sist. hotellet är bokat så det känns toppen. spagrejen skulle jag ringa till i slutet av mars för att få en tid till helkropps peeling, massage o insmörjning av nån olja. även ansiktsmask, massage m.m. plus lite medicinsk fotvård. hur bra låter inte det? längtar

kom på att jag ska kolla upp resa till eskilstuna i vår/sommar oxå. parken zoo o kanske bad. hälsa på släktingar?  parken är något som SKA göras iaf, får se när o hur bara. måste nog ringa öppnis o kolla om dom ska dit vilket vore toppen. förra resan var perfekt, lite för lite tid men ändå lagom.

nej nu ska jag nog få albin i säng.
hoppas ni haft en underbar söndag o hjärte dag :)
kraaaam från kära mamman/frun.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej! Gud va kul! Det blir tredje gången jag åker till turkiet, har ni varit där förut?

Va roligt att ni åker till aqua land, vi tittade på det oxå. Hur häftigt som helst ju!!!! Men jag tyckte d va lite överdriver när jag bara har Alicia som är så liten fortfarande. Så kommer inte ha nån nytta av alla kanor. Men d blir ju perfekt för er. Ska ni åka själva med barnen eller är ni fler?

Hur länge ska ni va där? Kan vi utbyta lite tips till varandra om vad som kan va bra att ha med sej till dom små :)



Kramis!

2010-02-15 @ 09:05:49
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: johanna och max

hallå!

Vi kommer gifta oss på mallorca. cypern blåste jag av då det var lite knepigare att gifta sig där, sen fick jag lite panik över att det är så "party" där, och det är inte det jag vill ha på min semester ;) Kram

2010-02-15 @ 20:07:52
URL: http://johannaslillavita.blogg.se/
Postat av: josse

i början av april när allt e klart =) haha mm hon får till de ibland. dina guldklimpar e bedårande dom me :D

Hmm på hotellet så behöver man egentligen inga men vi hade de för att kunna köpa godis och så i kiosken de va typ allt.

yes vi har vart i stan. sjukt mycker turkiet över staden. men en hel del fynd kan man lätt göra men då behöver

man stå ut me allt "kom och köp" men en dag på stan brukar räcka fast de e helt klart en upplevelse.

när åker ni?

vi drar i mitten på maj me syrran och alla också. :)



Kram josse

2010-02-15 @ 23:31:00
URL: http://hammarcity.blogg.se/
Postat av: johanna och max

haha, ja det var hemskt!!!! pinsamt är bara förnamnet.. vi vet inte helt vad priset kommer sluta på. det blir ett par kronor, men inte hutlöst. själva bröllopet, ja eller vigseln, kostar ju, 5000 kr.. lite surt när det är gratis i sverige, men men..

Jag kommer uppdatera mer om bröllop o sånt efter flytten :) nu ligger det mesta av fokusen på den, stress stress! Hoppas ni fläskat i semlor idag :)

2010-02-16 @ 21:16:40
URL: http://johannaslillavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0