lördag - busdag

gick upp med barnen vid 8 idag.. lät joan ligga kvar i sängen eftersom han kikade på curlingen inatt. tjejerna är grymma:) vaknade av att joan skrek av glädje o nästan hoppade i sängen. min goa gubbe.
jag o barnen tog bussen till kista precis innan öppningen för att slippa massa folk. mornar i kista galleria är underbara speciellt när man har barn o barnvagn. albin är så otroligt duktig. vi hittade en ny skateboard tröja till albin, ett sött diadem till tyrisen o en tröja till mig :) vi kikade runt på skojiga saker, albin visar vad han tycker om men tjatar aldrig om att få något. vilket är jätte skönt.
efter 3timmars strosande åkte vi hem.. bakade muffins (som blev konstiga) o jätte goa kanelisar. första gången jag bakade kanelisar o det blev lyckat. underbart. har fryst in lite o sparat lite till resten av helgen..
imorn så ska max vara här under dagen/kvällen ska bli skoj. föräldrarna ska få ha egen tid:)
sen ska det bli minst två promenader med manne. så hoppas på lite sol o plusgrader imorn nu:)

sitter nu i soffan o kikar på bronsmatchen för herrar i curlingen. nybadad o har mysiga barn. gubben min oxå. albin äter lördagsgodis, tyra äter kvällsgröten. snart dags o natta tösen.. albin verkar trött så det kanske blir en tidig kväll för han idag:)

på måndag så är det personalmöte på jobbet, sen öppnis för att träffa lite folk o sen playdate med min underbara mammi. ska iväg o shoppa lite tror jag. hoppas på att vi hittar bilbarnstolar som barnen ska ha. är så otroligt dyrt eftersom vi nästan aldrig åker bil o kommer nästan aldrig använda dom men men bra o ha. nån som vill sälja sin som passar tyra? 10kg plus:)
har jag skrivit om vagnen jag fått av min kollega? har hursomhelst fått en paraplyvagn som kan följa med till turkiet så jag slipper ta med vår vanliga vagn. underbart:)

ska försöka lägga upp lite bilder sen. ska orka föra över bilder från kameran bara.
nej dags för lite myspys. kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0