ont överallt

gick hem från jobbet idag eftersom jag mår dåligt o blir hemma imorn oxå. har feber o näsan är rödare än rudolfs röda nos. känns inge kul. värsta vintern på länge om vi ska prata sjukdomar. o då har jag inte vabbat utan jag själv har varit dålig. kanske måste övertala joan om en juicemaskin :)

först ska vi köpa bilbarnstolar, boka resa till eskilstuna zoo med familjen hellberg. längtar kommer bli så sjukt roligt. hyra stuga eller något liknande kommer vi göra. ny säng till albin ska införskaffas oxå.

idag var joan på närakuten igen med tyra, jag var där igår i 3timmar. blev ny medicin den här gången. måste boka läkartid för att kolla om hon förkylningsastma eftersom det alltid blir så här när hon blir snoris o boris.

har gjort iordning två stora lådor till barnen nu.. samlarlådor. med lite gott o blandat. första nappen,filt gosedjur födelsedagskort,diplom m.m. den ska dom få när dom blir stoooora:)

på fredag så blir det middag o bowling med familjen.. min egengjorda familj kan man säga:) farmor kommer o tar hand om barnen. dom kommer ha så skoj o vi med:D
nej nu går ögonen i kors! go natt!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va smart med en samlar låda!

Den kommer nog uppskattas när dom blir stora! :D



Lyx med eskilstuna zoo :)

2010-02-17 @ 08:27:45
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: Panki

Klart ni måste ha en juicekille!

Krya på dig nu lilla fis så vi kan leka på fredag!

2010-02-17 @ 09:55:54
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Panki

Klart ni måste ha en juicekille!

Krya på dig nu lilla fis så vi kan leka på fredag!

2010-02-17 @ 09:56:04
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: josse

de gör ni rätt i.

haha hmm inte vart på bowling eller biljard dem har så mycket utomhus grejer som e free och

på tok för mycket pooler så inget vi gjorde.

spa kostar ialf massagen vet ja. men dock inge vidare

massage i typ 20 min sen "relax" i 40 så ingen höjdare.

men dem har knatte disco och sånt för kidsen och annat mys.

Kram

2010-02-18 @ 17:20:18
URL: http://hammarcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0