orken kommer sakta tillbaka

har haft några jobbiga dagar men nu äntligen tror jag att min tur vänder..
helgen var helt ok.. robinsonfinalen slutade perfa o jag hann städa hela lägenheten grundligt, även om det dagen efter såg ut som en bomb slagit ner här. visste att det var rent iaf men stäkigt:)
joan o jag tömde kyl o frys o fixade fint. nu går vi runt o försöker komma på en lösning till vår lägenhet. jag vill ha matsalsbord i vardagsrum o slänga ut hans dator typ:) men vi kommer nog på något bra snart. ska köpa ny säng till albin så blir deras rum lite bättre iaf:)
söndagen var jobbig.. måndagen var lite kämpigare. joan kräktes, jag tvätta, tog barnen fast jag mådde pyton. sen kom svärmor o hjälpte till. härligt. jag fick gå på föräldramöte på dagis. mycket trevligt o intressant. skynda hem till sängen.. somna tidigt, innan båda barnen. vaknar av att tyra kräks, suck. va fan magsjuka?
upp i ottan på tisdan, heldag på sjukan med jenny. not så kul men världens bästa jenny! LÖVE YA!!!
idag så har jag rensat kläder.. haft ont ätit chips o varit på 2st härliga vinterpromenader:)

imorn är det dags för jobb..
ska bli kul bara kroppen orkar:) men med en god frukost o gott humör så ska det gå galant. min plan iaf.
är en liten mjukstart på 2dagar sen ledig 2 för att fylla år med tårta o kryssa lite.
nyfärgad i håret, kanske ska ta o klippa mig lite? hmm.. ska nog tänka lite på den..
men nu är det nog dags för att sova eftersom jag är såååå trött!

kramar loisan

Kommentarer
Postat av: ullis

usch vad tråkigt att den där maginfluensan verkar ha er i ett stenhårt grepp =(



Krya på er <3

2010-02-04 @ 09:56:10
URL: http://pixlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0