sjuk i lugn o ro

ofta när jag blir dålig så slutar det med att joan insjuknar ganska snabbt efter mig o då resulterar det med att jag tar på mig mycket mer än han eftersom han är sååå dålig :) men den här gången så har jag haft det mycket bra.. fått sova hela dagarna o även nätterna själv(1barn) i den stoooora sängen. barnen har varit lite lugnare än vanligt kanske för att tyra varit dålig oxå.
på tal om tyra så han hon fått in någon ny rutin.. hon vaknar mellan 7-7.30 är vaken till gröten 9.00 somnar vid tio. vaknar till lunch vid 12 för att sen köra ett race fram till sju o gröt. somnar direkt efter typ. mycket skönt nu är det bara albin som ska somna lite tidigare på kvällarna. inget som vi vill tvinga fram men hoppas på att det ska funka med det vi gör idag.

så här kan det se ut en vanlig morgon innan det är dags o skynda iväg till dagis..



så här ser skruttisarna ut när albin spelar tvspel:)

eller så här

imorn skulle det bli middag o bowling.. jag o min gubbe laddar för middagen men skippar bowlingen pga sjukdom.. hahaha.. vad töntigt det lät. nej nu ska jag skynda till albin som skriker från sovrummet.
kramar från mamman som har haft lugn o ro..

Kommentarer
Postat av: Panki

Mikket tråkigt att vi inte får klå er i Bowling, men men, det går fler tåg!

Störtskön bild på TV-spels nördarna :-)

Tack för tidning och påsarna!

2010-02-18 @ 22:59:47
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha, va söta dom är!

Tack för dina kommentarer :) Blir så glad varje gång.



Jag vill att Alicia ska börja på dagis i september. Har sökt från i augusti men eftersom vi ska åka till Turkland så får vi nog skjuta upp det annars är ju inskolningen förgäves. När ska Tyra börja?



Vi ska åka i början av september och e borta två veckor. Tack för din lista, ska försöka komma på nåt till dej oxå sen men d e lite tidigt nu så min hjärna funkar inte riktigt. haha

Trevlig helg! <3

2010-02-19 @ 07:12:52
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0