to do

*boka spabehandling som jag fick av dom bästa i present:)
*boka bord till mig o min gubbes kväll
*boka hotell till samma kväll :) om jag får klartecken från svärmor:)
*flytta vår nya micro som jag fått av min mammi
*städa lite i mjukisar o varma tofflor som jag fått av svärmor
*planera kvällen med annica o roger.. blir nog bowling o middag
*boka middag med elin

det gulligaste jag fick var nog världens sötaste gelehallon/smultronsmak paket från Ida på jobbet:) om jag blev glad:) kryssningen var väl behövlig.. joan o jag fick vara tillsammans o underbara människor som ville följa med var toppen. pengarna från mormor blev till kläder:) lovely..
nej nu är det dags o natta albin.
go natt kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Åh villket härligt inlägg! Låter som att du har mutcho roliga grejer på G! Du är värd det bästa!

2010-02-12 @ 09:04:58
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0