År 2010 Dag 1

årets första inlägg..

nyårsafton kunde inte bli bättre.

*lyx förätt/snacks

*Så fint bord :) o NI o LA blev glada för den lilla "presenten"

*underbar middag, köttet var lite starkt kryddat.. undrar varför?!?

*skickade iväg moonballons.. sååå fint!

*fika lite, jag tog en powernap när jag nattade tyra andra gången

*värsta utsikten från vår balkong över vinterlandsskapet med en massa fiiiina fyverkerier.

vi fick sovmorgon imorse oxå. albin väckte oss vid halv tio. så underbart o få sova liiiite längre än vanligt.
idag har vi ätit en mysfrukost tillsammans, tvättat o städat, varit på 3årskalas, bakat paj o spelat lite wii. jag har hunnit gå igenom en massa papper o en to do list som ska försökas hinna med i helgen.
imorn jobbar jag 10-15, sen skynda hem för att vinka adjö till pappa/älsklingen som ska med svärmor till enköping o gå på galej. på söndag jobbar jag dag igen o NI ska vara barnvakt. det kommer gå så bra o känner mig inte ett dugg orolig:)
nej nu ska jag försöka natta albin som har halvsovit tillochfrån men envisas med att försöka vara vaken.

GOTT NYTT ÅR!!!



Kommentarer
Postat av: Panki

TACK för igår, mutcho trevligt! Lite sego idag, men som tur var sov jag till 11,30 :-)

2010-01-02 @ 00:01:12
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Tess

Det låter som att ni har haft det supermysigt! och bilderna är verkligen urfina. Kul att "se er"! :)



Kärlek!

2010-01-02 @ 14:42:52
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0