År 2010 Dag 11

då har det gått några dagar sen sist igen.. inte lätt o hinna med blogga, jobba o umgås med familjen..

här hos oss är det sjukstuga..
albin har feber, kräks o hostar massor..
tyra har feber o var dålig i magen igår, men bättre idag..
jag har ont i magen o lite huvudvärk:) mest för att jag inte kan slappna av på natten för jag är orolig över albin.

sitter nu o väntar på samtal från vårdcentralen. hoppas verkligen dom kan skriva ut medicin till albin utan o behöva träffa han. så får jag ta mig en promenad till apoteket i husby. vill juh inte att han ska spy för att han hostar så när han nu kanske äntligen inte spyr annars.

jag satt o bläddrade i reklamen som kom tidigare idag o självklart gjorde max reklam.. albin började gråta för han ville ha pommes. stackars liten.. han ska få det när han blir frisk har vi lovat. sen tjata han om köttbullar o chocklad. min lilla skruttunge. så har lagat mat till albin idag.. kokt potatis, fisk o morötter. fick i han hela 10teskedar typ, o än har han inte kräkts upp det tack o lov. sen så har han blivit lite duktigare på att känna av att han behöver spy så nu hinner vi gå till toaletten o spy. skönt det eftersom vi redan fyllt 2st ikeakassar med tvätt. känns sådär va.

är hemma från jobbet idag o imorn, skulle inte va någon höjdare o smitta ner mina kollegor så at vi inte har nån personal typ. har hunnit med o spela en hel del tvspel.. albin älskart! tyra är så himla rolig om dagarna.. hon gör roliga miner o dansar så fort tillfälle finns

nej nu kanske man ska läsa lite vi föräldrar innan skruttan vaknar.. hmm.. borde dom inte ringa nu?
kramar från sjukstugan


nope ingen medicin utan att ha lyssnat på albin, så blir det inte bättre av bisolvonen så blir det närakuten imorn bitti. suck.. dubbelsuck..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0