År 2010 Dag 2

var mycket trött imorse.. men lyckades ta mig upp o fixade mig innan det var dags o dra till jobbet. var tidig så hann med o fylla på slkortet o ta ut pengar till joan som är i enköping på galej.
jag o skuttisarna har varit ute på pulkapromenad.. gick förbi torget o köpte oss pizza. albin är så söt.. han blir arg när jag sa att vi skulle äta mat.
albin- neeej pizza.
jag- ja men pizza är mat.
albin- nej inte mat, pizza.
jag - ok om du säger det så.

nu sitter vi o myser i vardagsrummet, albin spelar lite wii. han e jätte duktig på brädan. just nu kör han något snowboardspel o han är faktiskt bättre än mig. tyra e kramis blandat med buso. ska strax göra iordning för imorn då NI kommer över o är barnvakt.
på måndag så ska vi till lekpalatset i veddesta. albin kommer ha skojigt, vi andra med. tur det är gratis för oss vuxna. :)
på onsdag ska jag o min myskille gå på bio, vi ska kika på spöket laban o äta popcorn. får se om vi kommer ha någon spelkväll till helgen oxå :) måste väl prata med ida först hahha.. så ring mig när du läser detta ;)

ska ta o göra iordning lite gröt till tösen o sen blanda välling. ha lite lördagsmys med albin. vi ska äta lite räkor o annat gotti :)


världens bästa NI

trevlig lördag på er!!!

Kommentarer
Postat av: Panki

Du har så söta toffsar med glitter :-)

2010-01-02 @ 23:48:43
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0