År 2010 Dag 3

Hade på mig lite mer kläder idag men det hjälpte knappt. vi har det svinkallt på jobbet så är det bara. så när jag gick runt med dammsugaren så hade jag på mig vantar o halsduk.
hann med att göra om bland rean på barnavdelning, blev mycket fint.

barnen har varit med NI hela dagen. haft det tipptopp:)
så när jag kom hem hade älsklingen min fixat middag. så gottit o få äta mat tillsammans o sen så var det joans korvstroganoff som är så god.

sitter nu o planerar albins kalas o även min 25årsdag.
vet inte vad för skoj vi ska hitta på:)


nej dags o göra lite planering. me like:)

Kommentarer
Postat av: Panki

Tur att du har så snälla barn :-)

2010-01-03 @ 22:10:00
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0