ÅR 2010 Dag 4

väckte barnen vid åtta .. måste börja vänja in dom pådagistiderna igen.. det gick finfint- åkte iväg till lekpalatset. mötte upp tjejerna o killarna. albin, wilgot, tiam o yousef hade riktigt skoj. sprang o busa i 150. tyra var inte sen att hänga på. hon var helt lyrisk. fåt väl se om vi blir dåliga nu. slutar alltid med en jäkla förkylning efter en lekdag på lekpalatset. blev snabb shopping på willys innan hemgång. har röjt o rensat lite i köket. har även gått igenom hela förra årets papper o satt in i pärmar o rensat. känns finfint. ska väl fortsätta med lite planering, ska träffa sarah på lördag o bli bjuden på pannkakor. mumma. sen på söndag så blir det spelkväll med familjen <3 jaaa ida du o z e familj :) tror vi skulle byta lag gick juh tydligen inte så bra för mig o ida..

imorn jobbar jag, kväll så man har hela dagen på sig o mysa med skruttungarna o gubben. så skönt. ska göra iordningen god lunch då.
har även fått 4st kataloger som jag inte hunnit kika i.. så när tid finns så blir det lite mys i soffan med kataloger:)


jag o min kärlek

trevlig kväll på er gott folk!

Kommentarer
Postat av: Panki

Hoppas du får en underbar mysdag i morgon!

2010-01-04 @ 23:55:36
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0