År 2010 Dag 6

igår blev det lunch på tuktuk med rogga joan o barnen. underbart gott. prövade faktiskt på o äta sushi, var inte om det riktigt var min grej, sen blev det till o pröva keso oxå men var väl inget speciellt.
på jobbet gick det bra, lyckades sälja asbra till en kund vilket kändes toppen:)
blev mys med joan o albin när jag kom hem innan det var dags o sova.

idag har albin o jag varit på bio med albins vän tiam o hans mamma. killarna hade skoj o åt massor av popcorn. först blev albin rädd o sa att det var läskigt, men detc gick över så fort spöket laban började. 45minuter svischade förbi o det var slut. skyndade hem för att mysa med tyra som just nu är världens mammigaste tjej. ska snart iväg till jobbet för att stänga idag.
betalade första delen av resan idag.. längtar otroligt mycket till det bär av. speciellt när det är så här kallt ute. nej. nu är det dags för mys med mina hjärtan.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0