efter regn kommer..

en skit jobbig förkylning.. alltså när ska jag bli frisk? har inte varit så här dålig så här länge på jag vet inte hur länge.. har iallafall ätit kokt potatis o morot i några dagar nu, lite fisk o även nudlar. inte de godaste men hoppas verkligen magen är på väg o må bra. har faktiskt bakat en kladdkaka nyss, var så otroligt sugen så en liten bit hoppas jag inte skadar. på tisdag så är det jobb som gäller:) längtar lite faktiskt:)

imorn så ska vi tvätta igen.. har 2påsar med tvätt igen.. why lixom? vi har bara varit hemma. hoppas jag mår bra imorn så att jag kan ta mig till ikea en snabbis. har fått mig en ide som jag vill fixa till barnen. berättar mer när jag börjat med den.

har idag bokat en kryssning med birka. NI o LA har oxå bokat så jag o joan blir inte ensama:) jippi! får se om det är någon annan av vännerna som beslutar sig för att följa med:)

tyra har börjat med en ny grej.. när hon blir arg eller ledsen så slänger hon sig ner på golvet o lägger huvudet mot golvet o skriker o gråter typ. vår lilla dramaqueen. barnen har lekt massor nu när vi varit hemma hela familjen, albin springer runt o busar, tyra efter. typ som följajohn. byggt koja o även lekt titut. tyra älskar att "laga" mat, så söt när hon går runt med grejerna o för oväsen. hon vet nu hur man klättrar upp på vardagsrumsbordet oxå vilket kanske inte är så jätte bra men men.. albin killen har börjat prata mer.. blir hela underbara meningar. han förklarar saker o klämmer ur sig söta meningar.
älskar att leka med onsynliga saker som pengar o mat.
häromdan så hade joan fått lite mat o då hade joan sagt, mamma kanske vill ha lite. då hade han fort sagt nej nu är det slut. ingen mat till mamma. låter kanske inte så roligt men sättet han säger o gör saker på. det är klockrent. båda barnen är världens kramigaste o pussigaste just nu.. dom klänger o är sååå mysiga. ÄLSKAR MINA SMÅ BUSTROLL!!

här får ni en bild på albin när han hittade tyras skattkista med utklädnadskläder..

Tyra o Albin dansar till rosa skattkammarens cd. som är en favvo just nu:)

nej tror det är dags för söndagsmys nu..
hoppas ni mår bra o att ni haft en trevlig helg!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Panki

Villken underbar bild!!! :)

2010-01-17 @ 19:26:35
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Ida

Vad gullig son du har!!

2010-01-18 @ 10:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0