kalas 2

igår hade vi kalas för släkten o lite annat folk.
var lagom med folk o lagom med plats. har försökt dra ner på inbjudningarna. blir lätt att man bjuder alldeles för många. barnkalaset i fredags flög förbi. barnen verkade ha det skoj o det var kul o få träffa alla föräldrar oxå.
när sista gästen gått hem så var det bara o börja städa.. nästa gäng skulle komma vid 18.30. hann med det mesta o maten stog nästan på bordet vid 18.30. åt god pasta rigatoni med sallad o baguette. efter att ha nattat tyra så drog vi igång spelkvällen.. ny lag o nya spel. jag o annica vann 3omgångar av 4. var sjukt roligt, skrattade ibland så tårarna forsa. Absolut överens o 'sista ordet spelade vi. rekommenderas verkligen.

idag så har jag fått sovmorgon, tur det eftersom barnen sovit dåligt inatt. ska jobba senare. ska bli riktigt skönt samtidigt som jag bara vill vara hemma. men man behöver juh pengarna:)
det här med att ha ett jobb o gå till är verkligen underbart, speciellt när man trivs. för 1år sen skulle jag aldrig tro att jag hade haft ett jobb nu, ett nytt jobb med kläder dessutom. tur att jag har världens bästa annica som fixa in en fot åt mig. mina kollegor är toppen, finns ingen som jag inte tycker om. nytt schema som är helt ok o jag får ut mer pengar nu än på bingon o nu jobbar jag "bara" 75% o börjat på lägsta ingångslönen.

imorn så blir albin hela 3år så då ska det sjungas o öppnas paket på morgonen.. sen får pappa fixa god middag till skruttisarna eftersom när man fyller år så får man välja den godaste maträtten man vet:)
nej nu ska jag nog gå o fixa mig lite mat o klä på mig innan det är dags o åka iväg till jobbet.

trevlig helg på er gott folk!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Vad blev det för födelsedagsmiddag då? Vad är Albins bästa?

Och tack för en underbart trevlig helg! (minus kräko)

2010-01-26 @ 21:59:53
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0