några fler klick

jaha blev några fler klick.. på både la redoute o jotex:)
me lööööve it
o sen lite shopping på jobbet:) på måndag så blir det 70% på allt i butiken. kommer bli kaos tror jag, o fort kommer det gå. jobbar imorn 9-16 sen så är jag ledig fram till nästa tisdag då min sista dag är vad jag vet idag. kanske blir en städdag eller två efter midsommar.

idag på lunchen fick jag mig en härlig överraskning när jag tog en titt på kontot. lönen hade redan kommit plus semesterersättningen. lööövely!
men snart ska jag betala vår semesterresa o då försvinner det genast lite pengar. men den där trippen till ikea skulle inte sitta fel nu:) har en lista på grejer som behövs hit hem:)

nu kika tv! kramar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0