några klick

jaha då har jag beställt lite kläder från hm.com härligt! blev bara en blus till mig, 3tröjor till prinsen o en klänning till sessan. gubben min ville inte ha något. synd för han:) barnen har juh kläder så dom klarar sig så beställde till nästa storlek som nog inte dröjer alltför långt till. prinsen har valt tröjorna själv. mycket som var slut tyvärr:(

idag har jag o joan varit på ikea. köpt några få saker. ska dit snart igen o köpa mer saker o större saker:)
fick mitt lönebesked idag. får all semesterersättning utbetalt den 25e. helt ok.
har bara 3arbetsdagar kvar nu innan det är över. känns konstigt o lite jobbigt.

på fredag så ska vi till leklandet o träffa gamla mammagruppen. ska bli jätte mysigt o skojigt eftersom vi inte träffats på evigheter:) har en hel del o snacka om
på lördagen så blir det en tur in till stan med prinsen o gudmor för att kika. tror emil ska med oxå eftersom han ska sova här:) albin kommer bli överlycklig:)

nej nu har jag kikat på tingeling för 2gången idag eftersom albin ÄLSKAR tingeling:) min skruttkille:)
imorn är jag ledig så då ska jag ringa lite samtal, städa o vila lite tror jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0