sorg o glädje

Har precis läst min barndomskompis blogg..

jag blir så ledsen.
hon förlorade sin pappa bara så där. han har mått bra o en vacker dag så sa hjärtat stopp o hamnade på sjukan. 3dagar senare så gick han bort.
eftersom min pappa hamnade på sjukan o lämnade oss en stund innan dom lyckades återuppliva han så kan jag förstå henne till en viss gräns men inte fullt ut. tänker på henne varje dag o jag tänker på mina när o kära varje dag.

nu är jag ledig i några dagar o ska bara göra skojiga saker är min plan. bara vara med dom jag tycker om. äta god mat o trycka i mig några onyttigheter oxå.
midsommar närmar sig med stormsteg.. härligt!!!

jag o albin plus albins underbara gudföräldrar var i kungsan idag på möhippan som mixmegapol fixat. helt ok. bäst var nog när orup kom.


nu sova strax.
kramar

Kommentarer
Postat av: tess

Möhippan för vem? Victoria?



Puss

2010-06-18 @ 13:35:38
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0