blandade känslor

har haft personalmöte idag.. vår butikschef har slutat. inte så roligt för hon var så underbart bra. så nu kommer vi jobba med ägaren ett tag.
hoppas verkligen på att det här komer bli bra.

har tvättat lite idag oxå. skönt det. sitter nu o planerar semestern i sommar.
ska till parken zoo med familjen hellberg. ska boka allt bara. sen har vi turkiet resan som bär av i augusti. det är den som kommer göra att jag kommer orka jobba massor i sommar. sen så ska jag vara ledig i 2veckor till o bara vara med min underbar familj:) joan ska på nån konsertgrej i augusti oxå. sen har vi inskolningen som blir i slutet av augusti med tyra. spännande.

har fått förfrågan om jag vll bli marknadsansvarig o köansvarig på dagis. vet inte riktigt om det kommer gå ihop med vardagen blir en del möten. men jag "slipper" jour. kan vara bra på ett sätt men tråkigt eftersom det är kul o få vara med under en dag.

nu ska jag fixa det sista inför middagen sen så blir det matlista. o kanske nån god efterrätt:) mumma. trevlig måndag gott folk!!

kramen

Kommentarer
Postat av: tess

Oj! Har hon slutat redan? Vad trist! Puss

2010-03-02 @ 09:30:58
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0