I hate cancer

gjorde scones till frukost imorse.. blev sjukt gott.
jobbat hela dagen..
kommit hem o myst lite med gubbe o son. tyrisen sover oftast när jag jobbar sent:( skönt för henne eftersom hon behöver sova. det är skönt att joan e pappaledig för då kan man mysa på dagen innan det är dags o åka till jobbet:)

imorn torsdag.. har lite o fixa på jobbet. blir nog bra:) måste planera lite sen. farmor ligger på sjukhuset. inge kul alls. världens goaste farmor. hon har cancer i magen.. jag vet inte riktigt hur illa det är ännu men får kanske veta imorn. o jag måste dit o säga hej innan det är för sent.
min farmor är så snäll, tänker det bästa om alla o gjorde världens goaste bullar när jag var liten. hon ska fylla 93år nu i mars om jag inte minns fel eller är det maj? så hon har juh fått vara med ett tag. träffat sina barnbarns barn. tyra har fått namnet elsa efter henne så jag kommer alltid att komma ihåg min farmor.

på fredag så ska det bli tjejmiddag. barnen åker till mormor. ska bli trevligt o få hänga lite o babbla av sig:) underbara mammorna.

igår blev det lite shopping till lillprinsen. han fick två böcker. en med massa bokstäver eftersom han älskar det just nu. så fort han ser ett A så säger han Albin. han förstår att hans namn börjar på A. sen blev det en cdsaga med pongo. han blev sååå glad.

nej nu är det dags o sova. jobb imorn 9-16.
kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Stackars lilla farmor! :( Hemskt o läsa. Hoppas d blir bättre.



Vilken tur att d inte hände nåt med Tyra o medicinerna. Jag vill bara ha operationen över o veta sen va som händer där next. Orkar verkligen inte :/ men d e väl bara o ta en dag i taget.



Vi åker typ sista augusti. Det här ställer kändes bättre än d i turkiet. Fast egentligen spelar d ingen roll vilket land d e, bara d e schysst hotell o varmt :D



Är d bra me er? :)

2010-03-22 @ 15:12:38
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0