bildregn från i lördags

jag har blivit duktig o börjat med att gå till jobbet o ibland även hem.. behöver röra på mig o det är riktigt skönt speciellt nu när snön försvunnit..
där går jag o tänker igenom massor o lyssnar på braig musik.

är så nöjd med mitt liv..
man går o småler o är allmänt glad..
längtar till massor.. sommaren, hösten o vintern.. allt:) det här kommer bli ett bra år.. har juh inte börjat så bra för min del men det vänder hoppas jag..

har precis mailat in min semester till min chef hoppas på att allt går igenom så blir det en härlig sommar. om vädret är på min sida vill säga. albin kommer vara hemma i 7veckor o sen är det dags o skola in tyra oxå. spännande.

ska strax krypa ner i sängen o sova.. imorn är det jobb 9-16 igen.. matlådan är fixad, middan planerad :)

bjuder på några bilder från annelis 50årsfest som var så lyckad!!

Kommentarer
Postat av: Panki

Nej men snälla rara,d et där tandkortet på mig måste du ta bort pront :-)

2010-04-01 @ 09:43:01
Postat av: tess

Åh vad kul att se alla!!! :) och vad fina ni är allihopa! :) Saknar er!



Puss på dig dina lilla hurtbulle!

2010-04-01 @ 12:21:22
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0