o det fortsätter

javisst inte har det vänt ännu.. fick besked igår att mitt jobb tar slut i juni typ. företaget har gått i konkurs, vilket inte är så kul. inte det lättaste o få ett jobb när dom flesta redan anställt sommarens extraanställda o så. men får hoppas på att jag hittar något som passar mig o att dom vill ha just mig:)
längtar enormt mycket till våran resa till turkiet, sen så ska vi juh till parken zoo om typ 3veckor. åhh jag vill bara iväg o umgås med underbara människor.

imorn är jag ledig o familjen ska till lekpalatset i veddesta o busa lite med några från gamla mammagruppen. ska bli skoj, alla har vuxit så.


Kommentarer
Postat av: Tess

Usch vad jobbigt vännen! Är det din butik som gått i konkurs eller hela Benetton??? :/



Hoppas det löser sig! Puss

2010-05-14 @ 07:32:32
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Panki

Det som inte dödar stärker :-)

Puss

2010-05-14 @ 09:45:58
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0