suck

som sagt det händer en hel del i livet just nu.. o det är mest en massa tråkigheter tyvärr.
min pappa svimade av i onsdags som gjorde att hjärtat la av, hjälten blev hans van D som agerade snabbt o försökte med hjärt o lungräddning fram till ambulansen kom. det hjälpte inte hjärtat att gå igång så personalen fick ta till elstötar, finns nog ett bättre ord men strunt samma. så nu ligger han på en hjärtavdelning på sjukan o gör en massa tester för att finna felen o om han behöver vidare undersökningar.
han måste bli nykterist o sluta med ciggen om han vill leva.
jag hoppas verkligen han förstår allvaret o väljer ett liv utan detta, ett liv med sina barn o barnbarn.
ska dit på söndag igen eftersom imorn så är det jobb o konsert.

nej nu ska jag umgås lite med dom bästa!
kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Ja fy va jobbigt. Jag är så tacksam över att den tiden i mitt liv då jag hela tiden var orolig för mina föräldrar är över. Det är inte kul.

Men positiv som jag är så är jag övertygad om att det här kommer att gå bra!

Fyll på nu med massa bra energi och ha en riktigt trevlig kväll!!!

Kram och tack för kakan!

2010-05-08 @ 16:48:52
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: tess

Usch vad jobbigt!!! :(

Tänker på dig gumman och hoppas att han klarar av att sluta med det som krävs.



Massor av kärlek och styrkekramar ifrån mig!

2010-05-11 @ 12:39:24
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0