att hitta sin parfym..

jag har hittat min parfym som de slutat sälja ute i handeln för ca 3år sen. vilken lycka att hitta den på parfym.se. så klickade hem den utan att tveka. så jäkla glad.

har en riktigt jobbig förkylning som jag blir tokig på. vill lixom inte ge med sig helt. suck så på fredag så blir det vårdcentralen o kolla örat som värker lite. i helgen så blir det barnfritt. skönt med sovmorgon o vuxentid. ska försöka gå på bio o äta gott. städdag på gården o födelsedagsfirande hos bästaste svägerskan.

imorn blir det jobb jobb jobb.. skönt att jag fick nya arbetskläder idag. nya jeans o en snygg väst till det. kärlek ;)
två par av mina jeans har tackat för sig o hamnat i graven. skulle vara riktigt skönt om det blev varmare så man kan börja använda lite tunnare kläder på jobbet. älskar vår o sommar känslor :)

nu kika BB med kärleksgubben o sen sova..
kram kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0