hata är ett starkt ord

jag har nu ökat mängden på medicinen så nu ska det kanske bli bättre.. är det inte bra till slutet av nästa vecka så blir det andra bullar.

måste juh bara få skriva av mig lite..
hata är ett väldigt starkt ord men alltså åhh va jag kan tycka illa om vissa människor.. men ärligt talat alltså väx upp för fan. o lögner är juh så värdelösa.. hur svårt kan det vara o bara vara ärlig helt enkelt?
joan o jag har sen dag 1 varit ärliga mot varandra, istället för att samla på sig o bli arga vid ett annat tillfälle har vi tagit upp saker på engång. har vänner som jag oxå har ett ärligt "förhållande" med vilket gör att vänskapen håller. sen har jag juh min mammi, hur skulle jag nånsin kunna ljuga för henne? finns det något mer värre än o få veta sanning från ett annat håll?
kommer ihåg för några år sen när jag fick reda på att min kille varit otrogen mot mig genom några "vänner". kommer än idag ihåg känslan. kände mig så jäkla förnedrad o bortgjord. Alla visst men inte jag. var så arg o ledsen så jag inte visst vad jag skulle ta mig till. sen får man juh inte heller ta nån för given så får väl till nån del skylla mig själv. säger som min underbara vän säger.. man måste vårda kärleken..

idag är det fredagsmys som står på listan.. först potatisgratäng till middag.. sen popcorn o lite godis kanske :)
kanske kolla på nån braig film.

men vilken chock man fick imorse.. visst att jag hörde igår att det skulle bli klass2 varning i sthlm o att det snöade massor igår påväg hem från jobbet, men det var galet svårt o ta sig fram imorse. tyra åkte snowracer medans albin gick med mig. det var som en upptrampad stig genom hela akalla sjukt svårt o ta sig fram helt enkelt speciellt när man mötte folk. men jag kan juh inte låta bli o tycka att det är ganska mysigt ändå :) fast jag längtar till våren.
tur att jag var ledig från jobbet idag eftersom inga bussar har gått under hela förmiddan o en bit in på eftermiddan.. såg en buss när jag kom hem från dagishämtningen men vet inte hur ofta dom går eller om alla ens går. hoppas verkligen att bussarna går som dom ska imorn när jag ska till jobbet för annars vet jag inte hur jag ska ta mig till jobbet :( vill juh inte direkt gå då jag har svårt o andas lixom..
nu dags o fixa middag..

mina underbara hjärtegull..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0