hurra för mig..

idag är det min dag.. blir hela 26år, galet.
åldersnoja? nej det tror jag inte..
känns som att allt börjar komma igång nu..
jag trivs på jobbet, joan letar nytt. ska hitta ett drömboende så blir allt toppen.
fick paket imorse, berlocker till mitt armband :) sen har vi varit iväg till 4H gården.. barnen fick rida. så sjukt mysigt o få vara ute i solen, fast det var lite små kyligt.  ikväll blir det god middag o kanske besök..

igår hade vi ett liiiitet barnkalas för albin. gick jätte bra. vilka underbara vänner man har.
på kvällen umgicks jag med stora familjen, svärmor o ewa :) åt lite tacos o "firade" albin o mig :) jag fick paket. spagrejer o armband :) vi kikade på melodibrallan o åt ostkrokar.

här i veckan så firade jag o min kärleks gubbe 5år tillsammans, känns helt galet..
vi har hunnit gifta oss o få två små skruttisar som egentligen inte är så små längre. rest en hel del, varit tillsammans i både motgångar o medgångar. o jag älskar min gubbe så sjukt mycket än idag.
vad skulle jag göra utan han? o barnen?
bra nöjd med livet måste jag nog säga.. finns folk som har det värre..
NJUT av varje dag som man får.. av alla dom roliga o mysiga stunderna.. ta hand om varandra när det känns lite tyngre.. det är ok o vara ledsen.. men man får inte glömma o vara positiv.. jag tror att allt som sker sker av en anledning..

nu ska jag krama om mina underbara barn o pussa extra mycket :)
ett litet bildregn kommer här..


Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis till 5 års dagen och födelsedagen gumman!

Härligt mycket som har hänt du... :)

Tack för en massa bilder också. Love it!



Puss

2011-02-07 @ 08:16:17
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Panki

TAck för en härlig dag!

Livet är en fest och vi är bjudna lixom :-)

2011-02-07 @ 10:10:31
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Fidolin

Vilket härligt inlägg :)

Grattis i efterskott, både till dig, till Albin och till era 5 år!

Galet vad tiden går liksom, men man hinner vara med om mycket :)

kramar

2011-02-09 @ 06:16:44
URL: http://fiafidolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0