sista dan innan det blir helg..

jobbar min sjunde dag idag.. känner mig helt slut.. ont i smalbenen o trött. tur man ska jobba med camilla så man kan snacka en massa roligheter. mammi tar barnen eftersom joan oxå jobbar kväll.

igår så fick jag hjälp av min vän regina, hon tog med barnen hem eftersom dagis hade utbildning o behövde åka redan vid 1630. skulle vara nån som skulle ha jour men ville hellre att barnen skulle få ha kul o gå hem med maxen :) när vi kom hem därifrån så gjorde vi pannkakor, blev riktigt bra o gott :)
efter middan så planterade vi gräslök o basilika i två små krukor som står i deras fönster så nu får vi se om dom överlever vintern/våren :) barnen är stolta iaf :)

helgen bjuder på kalas, kanske ponnyridning o lekdejt med familjen bolinder, tvättstugebesök o självklart myskvällar :) ska krama om barnen extra mycket efter att ha jobbat som en tok. senaste veckan. hinner knappt hem så sov barnen :(

kikar runt efter resor men vet inte hur jag ska göra :) hehehe.. vi får se helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0