tystnad

när jag kommer hem från jobbet så pratar jag så lite som möjligt för så fort jag ska säga något så hostar jag.. hostar o hostar o hostar.. hostar så mycket så att mina revben värker så imorn blir det doktorn o något som lindrar kommer med hem hoppas jag.

efter middan så har det rensats lite eller ordnats upp lite.
*gått igenom medicinskåpet
*alla mina smink/hår/annat grejer
*barnens lekgarderob som är full med "skit" :)
*gått igenom kläder som ska fram till våren/sommaren till barnen
*gått igenom ytterkläder för att ha koll på vad som behövs till barnen inför våren. man tycker man är ute i god tid men alla jäklar är bra snabba, så det hinner ta slut ofta.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Panki

Va duktig du är som rensat å haft dig.

Krya på dig nu lilla fiso :-)

2011-02-11 @ 12:46:55
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0