underbara bak o mat dag..

Har sovit som en stock inatt igen o vi tog sovmorgon imorse.. albin vaknade vid åtta så då satte jag på tvn o forsatte att halvsova till barnprogrammet, tills tyra vakna o börja hoppa i sängen.. underbara barn :)

vid tiotiden tog vi bussen till kista för att handla lite schampo o balsam till mig o tatueringar till barnen. dom sköter sig så himla bra i affärerna, så kände mig så stolt när man såg en annan familj springa efter sitt ena barn som nästan rev hela butiken. tåget blev det hem o barnen tyckte det var jätte roligt. handlade lite på lidl för att sen skynda hem o laga mat.
så efter den här helgen har jag gjort 14! matlådor o fryst in. tacopaj, kycklingpaj o korv m makisar blev det. vid jobbet så finns det bara pizza hut, ett kebabställe o donken.. en bit bort så finns oxå ikea (som är helt ok ibland). men börjar bli så less på snabbmat o det är dyrt oxå. orka lägga pengar på en lunch/middag som man äter själv under en kort rast. hellre matlådor då tycker jag o lyxmiddagar hemma med familjen typ.

när tyra somnade så gjorde jag o albin kladdkakemuffins o chokladbollar. så lagom till fikatajm kom ni o la med em över. mys tycker vi. det roligaste var nog när albin rullade chockladbollarna så frågar han mig: kommer det över några grannar på fika sen eller? hahah så skön kille. han säger så mycket roliga saker just nu så man garvar läppen av sig..

ska strax skala massa räkor till joan o min mysstund ikväll. han jobbar juh konstigt så vi äter inte middag ihop utan kör en smörgåsfika/stund på kvällen.. förstår inte att han bara jobbar i 1vecka till. galet. men sen har jag juh en hemmakarl som fixar o donar ;) medans jag jobbar in stålarna.. heheh..

trevlig söndag!!


Kommentarer
Postat av: Panki

Villken härlig dag du haft!

Tack för fikat, sjukt gott var det!!!

2011-02-20 @ 20:33:48
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0