bussen kom

kändes lagom skoj o gå upp imorse.. ställde klockan lite tidigare än vanligt för att kolla upp så att bussarna gick som dom skulle. gjorde mig iordning o gick ut i tid till bussen. kom sisådär 45min för tidigt till jobbet så gjorde det jag skulle innan jag tog mig en härlig frukost på jobbet :)

äntligen så har hostan börjat försvinna men däremot så har jag börjat tappa rösten igen.. det som är jobbigt är att jag jobbar i 6dagar till innan jag är ledig nästa gång.. så att vila o bli frisk finns inte just nu på kartan :(

måste juh bara få skriva o berätta hur underbara mina barn är.. hur lycklig jag är som har så fiiiina ungar :)
så fort jag kliver innanför dörren från jobbet så kommer dom springandes o kramar om mig o berättar hur mycket dom saknat mig o börjar dra i mig o vill att jag ska busa med dom på direkten..
igår så blev jag tvungen o måla deras naglar för dom ville vara lika fina som mammi..
idag har albin lekt gissa djuret.. så har han hoppat runt o gjort en massa olika djur.. så otroligt roligt o se :)
kikat igenom våra fotoalbum.. barnen älskar det..
har ätit lördagsgotti som chips o popcorn o dansat massor.. underbart..

melodibrallan har varit helt ok, bättre förr kanske :)

har idag funderat på vad vi ska göra i sommar.. vad ska vi planera in. kommer joan ens ha nån semester om han får ett nytt jobb? jag borde kanske lämna in ansökan till jobbet snart oxå. man vill juh vara bland dom första.. :)
vad ska ni göra i sommar?









Kommentarer
Postat av: Panki

Ja du, vad ska man göra i sommar? Ingen aning, softa sola och njuta kanske?

2011-02-13 @ 17:35:45
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: leopardia

Ni kan komma allihop, både ni och RoAnEm till Linde och mina päron. De har husvagn på gården och extra rum...

2011-02-18 @ 22:38:18
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0