tycka synd om mig själv..

jaha då har man legat hemma några dagar o varit helt sänkt..

gick hem från jobbet i lördags.. kände mig så jäkla frusen o ont i halsen :( avbokade middag hos ni o la för att gå hem o vila. natten till lördan var hemsk. feberfrossa så det yla om det. låg o grät som en tok. barnen var hos mammi som tur var. söndagen hade jag 39-40grader feber. så det var bara o avboka albins :( två kalas. kändes inte roligt att avboka barnkalaset då han längtat som en tok men hälsan är juh viktigast. barnen kom hem på kvällen samtidigt som joan, så jag kunde vila helt själv under söndagen:) måndagen fortsatte med hög feber så barnen fick vara hemma från dagis. joan kunde ha lämnat barnen men inte en chans att jag kunde röra mig o ta mig till dagis för o hämta. dom var lugna o snälla till o från vilket var skönt.
imorse så lämnade joan barnen, jag har bott i soffan o idag börjat få i mig lite mat. men har jätte problem med andningen :( rösten försvinner till o från :( hostan tar livet av mig så imorn blir det ett läkarbesök för att ta tag i det här.

sådär då.. det var det.. men blir så less..
nu ska jag lägga mig i soffan igen o kolla tv med gubbe..
drömma mig bort..

Kommentarer
Postat av: Panki

Stackare, jag lider verkligen med dig! Fan att jag inte skickade messet tidigare, jag var ju vaken lixom, men tänkte att jag inte skulle skicka för tidigt för att du kanske sov...

Kraaam!

2011-01-26 @ 13:57:21
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0