hypo

tyra har juh haft feber i helgen.. passade bra då dagis var stängt som i fredags o även i måndags. så både joan o jag har juh varit ledig en varsin dag från jobbet plus idag då jag var ledig. så imorse så beslutade jag mig för att ha båda hemma då tyra blev varm inatt igen.. tur det då albin hade 39 graders feber vid 10.00. min lilla skrutte. han åt en isglass o mådde dåligt o klagade på att han hade ont i huvudet :( kan små barn ha migrän? som tur är så kunde joan byta pass imorn (onsdag) med rogga, så joan slipper vabba medans jag får vabba på torsdag då jag bara skulle jobba 3timmar.

självklart är jag en sån "hypokondriker" o tror jag oxå blir sjuk nu.. jag känner efter lite extra.. mupplois :(

efter 4timmars sömn så är albin nu lite piggare.. han har fått i sig  2dl soppa o en isglass.. medans tyra sov i 3timmar o sedan fått i sig lite potatisbulle med sylt o en isglass på det:)
strax ska jag gå till lokalen o hämta nyckel, lämna pengar. vi ska juh ha 2st kalas i helgen.. o jag orkar inte ha det hemma. så hinner jag ska jag hinna baka en hel del innan helgen :) men får se om det blir nån nödplan. joan o jag är juh barnlediga på lördag så i värsta fall så får vi ha bageri här hemma på kvällen :)

sen ska jag lägga mig i badet.. antar att jag kommer få sällskap av tyrisen då hon alltid ska bada när nån annan badar :)
trevlig tisdag gott folk!!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0