magont

vaknade för en liten stund sen av att ingen väckt mig? hmm.. nu när barnen har varit dåliga så har dom sovit lite då o då o varit vaken lite då o då. att få i sig mat har inte varit det lättaste.
själv känner jag mig inte helt hundra då jag känner att jag har ont i magen lite väl ofta, en av anledningarna är nog jobbet som spökar tyvärr :( jag älskar mitt jobb men att få ett schema mindre än två veckor innan det nya ska börja känns inte ok. jag får lite panik inombords. (har fortfande inte fått schema som ska börja gälla från 1 Feb)
sen att jag behöver vabba känns lite jobbigt men både joan o jag försöker styra upp så att vi ska förlora så lite pengar så möjligt från jobbet o självklart undvika att sätta våra kollegor på pottan men ibland känns det ändå jobbigt.

ska strax slänga i mig frukost o sen klä barnen för att åka till närakuten. kolla öra hals o lungor på skruttisarna. för att vara säker på att det inte är något som spökar :( sen så skulle hostmedicin sitta fint nu när båda hostar lagom till läggningen :(

på söndag så är det dags för kalas. albin fyller 7 (4) år enligt han själv :) o det ska vi fira med ett litet barnkalas, han fick välja 4 kompisar på dagis (plus jag som valde vänner till familjen)  sen på kvällen blir det kalas för släkten o lite fler vänner :) så ska försöka hinna baka till denna dag antingen ikväll eller på lördag.

nä dags o ta sig i kragen..
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0