2010 / 2011

2010 var ett år som flög förbi.. ett år med mycket tråkigheter men även små glimtar av lycka..
  • vi hade 3 omgångar av vinterkräksjukan minst
  • gjorde en abort (ta hand om varandra eller skiljas för att det skulle bli för mycket)
  • min pappa hamnade på sjukhus efter att ha problem med hjärtat
  • akuten med tyra då hon vred armen ur led typ
  • tyra hamnade på sjukhus pga vätskebrist
  • fick sluta på benetton då det gick i konkurs
  • min farmor lämnade oss

  • turkietresa som var toppen (om man räknar bort maten)
  • min vän ida gifte sig
  • finaste lillprinsessan emelie kom till världen( även andra små söttroll såklart)
  • jag började på Levis vilket är ett sjukt roligt jobb.
  • har fått lära känna nya bekanta

2011 kommer bli ett bra år.. så är det bara..

  • jag vill flytta till något större så hoppas verkligen att vi hittar vårat drömboende som passar oss perfekt.. så less på att vi inte har nå förvaringsutrymmen.. skit garderober m.m.
  • att våra jobb kommer gå ihop sig med dagishämtningar o allt.
  • körkort? ska väl inte hoppas på allt för mycket men att ta tag i mina ögon är nog ett måste.
  • att tillbringa mycket tid med folk jag tycker om speciellt familjen.
  • låt det bli ett friskt år.. så trött på alla dessa förkylningar..
det var väl lite som kretsar i mina tankar just nu..

Gott nytt år!!!

Kommentarer
Postat av: Panki

Klart 2011 ska bli ett bra år! :-)

Kan vi köra Lotto ihop så att vi alla vinner och kan köpa hus?

2011-01-04 @ 21:52:02
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0