en kortis

Har idag varit en sväng till SKHLM o IKEA. tråkigt när man tappat lusten för shopping, vilket var en stor grej för mig förut. Att fynda grejer är lite min grej men stinget är borta. köpte iaf present till finaste issa som fyllde år igår men kommer hem inatt. så tror vi firar henne imorn kanske.

har även hunnit med att städa ur mammas bil o klippt buskar. har sjukt ont i ryggen o min tå som jag slagit i häromdan. helt blå :( imorn så ska det köpas material till mammas nya altan. kommer bli sjukt stor o sjukt snyggt tror jag :)

barnen somnad vid 21 idag så himla skönt. dom blir så trötta av allt lekande med morbror. o tyra har fullt upp med alla djur här hemma. jaja ska väl försöka sova jag med.
go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0